Algemene voowaarden iPhone Reparatie Twente

 

Artikel 1 – Onze identiteit

iPhone Reparatie Twente
Haaksbergerstraat 313, 7545 GJ Enschede;
053-478 09 69 Maandag t/m vrijdag van 09:00 uur tot 17:30 uur
info@irtwente.nl
KvK-nummer:7393897
Btw-identificatienummer:  NL001948654B78

 

Artikel 2 – Wanneer gelden onze voorwaarden

  1. Deze Algemene voorwaarden zijn van toepassing wanneer je een product koopt, abonnement of dienst afneemt bij ons.
  2. In onze winkel mag je altijd om onze algemene voorwaarden vragen. Wij zullen je deze dan geprint overhandigen.
  3. Koop je bij ons een product of neem je een dienst af met afwijkende of aanvullende voorwaarden, dan mag je in geval van tegenstrijdige voorwaarden kiezen voor de meest gunstige.

Artikel 3 – Ons aanbod

  1. Bij een product, dienst of aanbieding vermelden wij altijd de afwijkende voorwaarden of hoe lang een aanbieding duurt.
  2. Wij bieden onze producten en diensten aan met een zo nauwkeurig mogelijke omschrijving en afbeelding. Ook wij maken fouten en het kan voorkomen dat een product of dienst niet voldoet aan jouw eisen of afwijkt van hetgeen wij hebben vermeld. Je mag ons verantwoordelijk houden voor onze fouten en we zullen een zo goed mogelijke oplossing verzinnen. Soms is de beste oplossing: ‘geen oplossing’, en we hopen in zo’n situatie op je begrip.

Artikel 4 -De (koop)overeenkomst die we samen aangaan

  1. We hebben samen een overeenkomst wanneer je akkoord gaat met de voorwaarden en akkoord gegaan bent met de eventuele extra voorwaarden van het product, abonnement of de dienst.
  2. Bestel je een product, dienst of abonnement in onze webshop, dan krijg je altijd een bevestiging per e-mail. Zolang je deze niet van ons hebt gekregen mag je de koop ongedaan maken. Hierop maken wij een uitzondering wanneer er een storing is met onze webshop. In onze winkel krijg je bij een overeenkomst altijd een factuur en/of betaalbewijs.
  3. Je krijgt van ons altijd een factuur van je aankoop of reparatie. Op de factuur vermelden wij de bestelde producten met prijs en btw, de garantievoorwaarden, ons adres, eventuele extra voorwaarden voor een afgesloten dienst/abonnement. Koop je in onze webshop?

 

Artikel 5 – Herroepingsrecht

Bij producten:

  1. Koop je in onze fysieke winkel, dan mag je binnen 14 dagen het gekochte product retour brengen. Voor apparaten zoals computers, telefoons en tablets geven we niet het volledige aankoopbedrag terug. We nemen voor het innemen en herstellen van het apparaat naar originele staat 15% van de aankoopwaarde in mindering.

Artikel 6 – Wat verwachten wij van jou tijdens de bedenktijd

  1. Zorg dat het product en de verpakking tijdens de bedenktijd in originele en nieuwe staat blijven. Voor digitale producten raden we je aan om eerst de demo-periode te gebruiken en dan pas te activeren. Activeer pas wanneer je zeker bent van je aankoop.
  2. Gebeurt er onverhoeds iets met je aankoop en er treden beschadigingen op dan kan het zijn dat we het aankoopbedrag gedeeltelijk of niet terugstorten. Je bent dan verantwoordelijk voor de geleden schade. Je krijgt uiteraard wel je aankoop teruggestuurd. Die is immers van jou.

Artikel 7 – Hoe maak je gebruik van je herroepingsrecht

  1. Kopen in onze fysieke winkel: Breng binnen 14 dagen je aankoop terug naar de winkel. Neem wel je factuur mee, dit is immers je aankoop/garantiebewijs.
  2. Maak je gebruik van het herroepingsrecht, dan vervallen ook alle extra overeenkomsten en voorwaarden.

Artikel 8 – Onze verplichtingen bij herroeping

  1. Je krijgt je volledige aankoopbedrag minus onder artikel 5.1 genoemde kosten binnen 14 dagen na ontvangst van je aankoop terug.
  2. Wij storten je bedrag van je aankoop terug op je bankrekening.

Artikel 9 – Wanneer geldt het herroepingsrecht niet

  1. Hebben wij een dienst uitgevoerd, zoals een reparatie of een handeling bij jou thuis of op je bedrijf, dan heb je geen herroepingsrecht.
  2. Is je aankoop tijdens je bedenktijd kapotgegaan of onherstelbaar beschadigd, dan hoeven wij deze niet retour te nemen.
  3. Open je een verzegeld product of activeer je een software licentie, dan hoeven wij deze niet retour te nemen.
  4. Wanneer je een bestelling plaatst op je bedrijfsnaam. Het herroepingsrecht is een consumentenrecht

Artikel 10 – De prijs

  1. Wij vermelden de prijzen in onze winkel en webshop zo nauwkeurig mogelijk. Het kan voorkomen dat wij een fout maken die verstrekkende gevolgen heeft voor het leveren van de door jou gewenste aankoop. Dan kunnen wij ervoor kiezen de aankoop ongedaan te maken. Hiervan krijg je altijd bericht per e-mail of telefoon en je krijgt uiteraard het aankoopbedrag per direct retour.

Artikel 11 – Nakomen van onze overeenkomst en (extra) garantie

  1. Wanneer wij een overeenkomst met je aangaan dan doen wij er alles aan om aan onze voorwaarden te voldoen.
  2. Al onze producten en diensten hebben een garantietermijn. Garantie is bij ons garantie. Werkt een product of gerepareerd onderdeel niet naar behoren? Dan lossen we dit kosteloos op.
  3. Op sommige producten heb je extra garantie. Deze garantie is vaak een verlengde fabrieksgarantie, langer dan de 2 jaar consumentengarantie. Wij helpen je ook bij problemen met extra garantie, maar kunnen eventuele gemaakte kosten wel aan je doorrekenen. Denk hierbij aan verzend- en/of handlingkosten.

Artikel 12 – Levering en uitvoering

  1. Jouw opdracht is ons bevel. Wij zorgen ervoor dat wat je besteld hebt, ook geleverd krijgt op het door jou aangegeven adres.
  2. Is een product onverhoeds niet te leveren of kunnen we een dienst niet leveren, dan mag je ervoor kiezen de aankoop te ontbinden. Hiervoor heb je 30 dagen de tijd. Wij storten dan het volledige aankoopbedrag retour op je bankrekening.
  3. Wij zijn verantwoordelijk voor de levering. Verdwijnt een pakketje of komt een product beschadigd aan, dan zorgen wij voor een nieuwe levering.

Artikel 13 – Betalen

  1. Koop je in onze webshop of winkel(s), dan reken je af aan de kassa. Je betaalt voor het product of de dienst en daarna krijg je het opgestuurd of mag je het uit de winkel meenemen. Voor diensten op locatie geldt een betalingstermijn van 30 dagen en worden middels een factuur aangeboden. Zakelijk klanten kunnen verzoeken om een betaaltermijn van 8 of 30 dagen. Deze betaaltermijn is pas bindend als deze door ons schriftelijk of per e- mail is bevestigd.
  2. De betalingstermijn van 30 dagen is dan bindend. Betaal je niet op tijd, dan kunnen we voor het versturen van een herinnering of aanmaning extra kosten in rekening brengen. Deze worden separaat genoemd en kunnen oplopen tot € 25,- per herinnering. Wanneer je na meerdere herinneringen niet betaald hebt, dragen we de vordering over aan een incassobureau.

Artikel 14 – Klachten

  1. Heb je een klacht, dan mag je deze altijd bij ons indienen. Je mag ons bellen of e-mailen en we zullen je klacht zeer serieus nemen. Omschrijf duidelijk je klacht, zodat we je accuraat kunnen helpen.
  2. Wij behandelen je klacht altijd binnen 14 dagen en in veel gevallen sneller.
  3. Bij het oplossen van je klacht vragen we je om geduld te hebben. We proberen je klacht zo snel mogelijk op te lossen, maar soms kan het wat langer duren. Gun ons in ieder geval 4 weken de tijd, al zal het in veel gevallen echt niet zo lang duren.

Artikel 15 – Geschillen

  1. De overeenkomst die we met je afsluiten valt binnen het Nederlands recht.